Opinie o Branżowych Symulacjach Biznesowych REVAS

Dowiedz się dlaczego Revas
to lider w dziedzinie branżowych symulacji biznesowych dla szkół.


Branżowe Symulacje Biznesowe Revas to unikatowe na rynku edukacyjnym rozwiązanie pozwalające na wcielenie się w rolę raczkującego przedsiębiorcy i podejmowanie wirtualnych decyzji biznesowych, które odpowiadają tym, z którymi się mierzy w świecie rzeczywistego biznesu.

Polecam Branżowe Symulacje Biznesowe Revas nauczycielom przedsiębiorczości w liceach i technikach, jak również nauczycielom akademickim, którzy prowadzą zajęcia z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, gier decyzyjnych czy po prostu szeroko pojętej przedsiębiorczości.

dr hab. Piotr ZAWADA

Nauczyciel akademicki
RARR, UKSW


Symulacje działalności biznesowej Revas są w mojej opinii niezwykle efektywnym narzędziem, generującym wysoką wartość dodaną w sferze innowacyjności i wydajności dydaktycznej. Ukazują się one jako atrakcyjne i użyteczne podłoże do wykorzystania na rzecz wzmacniania potencjału uczniów i studentów do pracy w otoczeniu wymagającym kreatywności i przedsiębiorczości. Zaprezentowane gry edukacyjne Revas stanowią ważną bazę dydaktyczną dla optymalnego przygotowania uczniów i studentów do pracy w dynamicznych i złożonych warunkach współczesnych realiów ekonomicznych, pozwalają uczestnikom gry bardziej poczuć ducha gospodarowania. Narzucenie szerokiego i postępującego w swojej trudności zakresu decyzji biznesowych, wyraziściej niż w standardowych warunkach szkolnych, ukazują istotę motywacji czy konieczności wypracowania zysku. W ten sposób gra wprowadza uczestników gry na bardziej namacalny grunt nauki biznesu.

dr Renata ŚLIWA

Nauczyciel akademicki
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie


Pracując ze studentami od ponad 14-stu lat, wiem doskonale, jak ważne i jednocześnie trudne, jest przekazanie studentom znaczenia wiedzy teoretycznej i umiejętnego jej wykorzystania w praktyce. Jednym z rozwiązań wspierające proces dydaktyczny są gry symulacyjne, dzięki którym kształtowane są nowe umiejętności, przy jednoczesnym wykorzystaniu zdobytej wiedzy.

Oferta firmy Revas umiejętnie łączy wiedzę praktyczną z symulacyjnym zarządzaniem przedsiębiorstwem w warunkach gospodarki rynkowej.Rozbudowany mechanizm gry, realizm, wpływanie na sytuację ekonomiczną oponentów gry oraz sytuację rynkową w połączeniu z wysoką grywalnością tworzy kompleksowe rozwiązanie dla uczelni wyższych i podmiotów zainteresowanych podniesieniem kompetencji pracowników.

dr  Wojciech MACIEJEWSKI

Nauczyciel akademicki
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie


Symulacje biznesowe firmy REVAS to unikatowe na rynku edukacyjnym rozwiązanie pozwalające na wcielenie się w rolę raczkującego przedsiębiorcy. Polecam symulacje biznesowe firmy REVAS nauczycielom przedsiębiorczości w liceach i technikach, jak również nauczycielom akademicki, którzy prowadzą zajęcia z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, gier decyzyjnych czy po prostu szeroko pojętej przedsiębiorczości.

Maciej CHRZANOWSKI

Nauczyciel akademicki
Politechnika Rzeszowska


Produkty Revas to niezwykle ciekawe, inspirujące i angażujące uczestnika gry decyzyjne umożliwiające uczesntikom poznawanie tajników prowadzenia własnego biznesu. Bazując na swoim wieloletnim trenerskim doświadczeniu, mogę z pełnym przekonaniem
stwierdzić, że są to wysoce innowacyjne narzędzia, które powinny stosować ambitne i chcące
rozwijać się szkoły, uczelnie, jak też firmy szkoleniowe.

dr  Marta Czyżewska

Nauczyciel akademicki
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie


Branżowe symulacje biznesowe to profesjonalnie przygotowane nowoczesne narzędzia edukacyjne. Stanowią istotną pomoc dla nauczycieli, którzy chcą uatrakcyjnić lekcje z przedsiębiorczości i przedmiotów ekonomicznych.
Uczniowie w praktyczny sposób poznają tajniki prowadzenia firmy, podejmują decyzje, dokonują analiz. Są odpowiedzią na oczekiwania nauczycieli i uczniów. Polecam.

Katarzyna SMOLEŃ-RĘBISZ

Nauczyciel
Zespół Szkól Nr 1 w Rzeszowie

Chcesz pomóc młodzieży zrozumieć, jak funkcjonuje firma?
Chcesz wdrażać ciekawe nowoczesne,ciekawe metody pracy?
Chcesz zaktywizować uczniów do pozytywnego działania?
Szansą są branżowe,biznesowe gry symulacyjne pomyślane z głową i pełnym profesjonalizmem!
Spróbuj, to nie takie trudne!
Z pełną odpowiedzialnością polecam nauczycielom.

Marta KACZMARCZYK

Nauczyciel
I Liceum Ogólnokształcące w Łańcucie


Gry na pewno uatrakcyjniają zajęcia i ułatwiają zapamiętywanie wiedzy. Uczeń może w warunkach testowych przygotować się na prawdziwe zadania. W wirtualnej rzeczywistości może spotkać klientów, partnerów biznesowych, z którymi musi wejść w interakcję. Grający może sprawdzić, jaki efekt wywołają jego decyzje. Dzięki temu będzie potrafił w prawdziwym życiu przewidzieć pewne sytuacje i odpowiednio zareagować. To niewątpliwa korzyść tej metody kształcenia. Gorąco polecam!

Elżbieta LEŃ

Nauczyciel
Zespół Szkól Ekonomicznych w Brzozowie


Branżowe symulacje biznesowe pozwalają uczniom  zastosować zdobytą wiedzę w praktyce na drodze rywalizacji i konkurencji.  Szkoła natomiast   pozyskuje nowoczesne,  motywujące  uczniów do lepszej i skutecznej nauki  narzędzie umożliwiające  rozwijanie umiejętności biznesowych w konkretnym zawodzie.

Andrzej KOWAL

Nauczyciel
Zespół Szkół Technicznych im. Jana Inglota w Łańcucie


Symulacja biznesowa uczy przede wszystkim myślenia, co nie zdarza się często w tradycyjnym nauczaniu. W uproszczony sposób pokazuje podstawowe zasady ekonomii. Wszystkie podejmowane przez nas decyzję mają duże znaczenie na wyniki w każdej rundzie. Symulacja jest narzędziem dzięki któremu można wyrazić wizję na osiągnięcie sukcesu. Prowadzenie wirtualnego przedsiębiorstwa pozwala na eksperymentowanie z różnymi strategiami i pomysłami. Bardzo ciekawe przeżycie, które trzeba wypróbować samemu aby w pełni zrozumieć potencjał tego narzędzia.

Jakub LAL

Student
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie


Według mnie symulacje biznesowe są czymś nowym i bardzo ciekawym, zwłaszcza gdy dotyczą tego co lubię. Symulacja warsztatu samochodowego nie dość, że sama w sobie jest zajmująca, to dodatkowo dla wszystkich zainteresowanych mechaniką będzie sprawdzianem dla tych którzy zamierzają otworzyć własną działalność. Wszystkie symulacje pomogą zwłaszcza interesującym się, bądź uczącym się ekonomi, handlu, czy zarządzania. Na lekcjach i wykładach spotykamy się głównie z teorią i ćwiczeniami, a przy symulacji własnej działalności możemy zobaczyć jak działają wszystkie mechanizmy w praktyce. Osobiście symulacja była dla mnie ciekawą rozrywką, gdyż lubię gry strategiczne, a prowadzenie działalności niewątpliwie wymaga strategii.

Mateusz KRAWCZYK

Student
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie


Symulacje biznesowe Revas bardzo nam się spodobały. Pozwoliły nam po raz pierwszy zetknąć się z problem prowadzenia własnej firmy, dając możliwość inwestowania pieniędzy bez konsekwencji w prawdziwym życiu. Symulacja ta uświadamia, że wydając w odpowiedni sposób pieniądze można je pomnożyć oraz pozwala z innej perspektywy spojrzeć na świat biznesu. Naszym zdaniem dobrze by było, gdyby takie symulacje były wykorzystywane na zajęciach ekonomicznych w szkole, bo dają one wiedzę praktyczną dużo cenniejszą od teorii.

Tomasz KOZŁECKI

Uczeń
Zespół Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Nowym Sączu


Ogólnie patrząc symulacje biznesowe Revas są bardzo ciekawe i można się wiele nauczyć. Pomagają stworzyć wizje prowadzenia firmy, jak wszystko wygląda, czy trzeba się zając podczas prowadzenia warsztatu i jakie konsekwencje ponoszą konkretne działania. Dzięki temu zrozumieliśmy jak planować popyt i reklamę, jak wybierać jakie usługi chcemy świadczyć i poznaliśmy podstawowe pojęcia takie jak marża i biuro rachunkowe. Takie lekcje byłyby dużo ciekawsze, na pewno zainteresują uczniów dużo bardziej niż uczenie się na pamieć ponieważ wymagają zainteresowania i angażu w każdą z rund. Chętnie wzięłabym udział jeszcze raz i z przyjemnością brałabym udział w takich lekcjach przedsiębiorczości.

Małgorzata HESKA

Uczennica
Zespół Szkół Mechanicznych nr 2 w Krakowie


Generalnie symulację biznesową “Warsztat Samochodowy” uważam za udaną. Poznanie pewnych mechanizmów rynku, optymalnego wykorzystania zasobów, zasad amortyzacji w praktyce było ciekawym doświadczeniem.

Szymon KARPĘCKI

Uczeń
Zespół Szkół Łączności w Krakowie


Uważam że symulacja biznesowa “Warsztat Samochodowy” była by przydatna w szkole ponieważ pozwala uczniom zobaczyć jak wygląda prowadzenie własnego biznesu, uczy skutków podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności za wybory. Dzięki niej nauczyłem się że należy przykładać uwagę do szczegółów i że w biznesie nie ma rzeczy pewnych.

Ksawery PRAGŁOWSKI

Uczeń
Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących w Przemyślu