Industry specific business simulations

Business simulations make entrepreneurship, and doing business classes more connected to students’ professions, interactive, attractive and practical.

Realistic decisions connected with professions

Students run virtual companies in industries that match their professions. For example, students learning to become car mechanics run a garage and future hairdressers run hair salons.

Wide range of decisions

Students make decisions reg. their business offer, they set prices, purchase equipment and materials, hire workers etc.

Increased motivation

Healthy competition between students in a class increases their engagement and motivation for learning.

Teamwork

Simulations allow students train and develop skills essential for effective learning and future work such as group work and making decisions under time restraints.


Tools for passionate teachers

Using simulations helps teachers make their entrepreneurship and doing business classes practical and attractive.

Above-average students’ engagement

Virtual businesses set up by students compete for the best result and place in a class ranking. This competition creates a desire for continuous improvement of the team’s results.

Teams’ results and automatic grading after every round

Teachers have ongoing access to the results of their students as well as their grades based on the quality of the teams’ decisions.

Educational entertainment

The simulations are designed both to educate and to entertain. Students consider learning with simulations more fun and engaging that traditionally-led classes.

Attractive design of the simulations

Simulations are graphically attractive as well as offer intuitive and friendly navigation to meet the requirements of teachers and students.


Learning tools for modern schools

Using industry specific business simulations allows schools distinguish themselves in the educational market and give their students a chance to learn with innovative tools.

Attractive form of transferring knowledge

Students receive tools to learn how to practically run a business. They make realistic decisions that influence their virtual firm’s results. Learning by doing.

Educational innovation

Simulations are used in schools in blended learning form. Classes led traditionally by a teacher are alternated with computer-based activities.

Access to simulations 24/7

Business simulations are available 24 hours a day, 7 days a week from any place in the world with a PC, tablet or smartphone connected to the internet.


Learn business practically

Remember, if you run doing business or entrepreneurship classes, business simulations are for you! For students learning to become a car mechanic choose garage simulation. For other professions – use one of our dedicated simulations. You need a simulation of an industry which is not in our portfolio? Contact us!

Opinie

Dowiedz się dlaczego Revas
to lider w dziedzinie branżowych symulacji biznesowych dla szkół.

dr Marta CZYŻEWSKA

Produkty Revas to niezwykle ciekawe, inspirujące i angażujące uczestnika gry decyzyjne umożliwiające uczesntikom poznawanie tajników prowadzenia własnego biznesu. Bazując na swoim wieloletnim trenerskim doświadczeniu, mogę z pełnym przekonaniem
stwierdzić, że są to wysoce innowacyjne narzędzia, które powinny stosować ambitne i chcące
rozwijać się szkoły, uczelnie, jak też firmy szkoleniowe.

dr Marta CZYŻEWSKANauczyciel akademicki

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Katarzyna SMOLEŃ-RĘBISZ

Branżowe symulacje biznesowe to profesjonalnie przygotowane nowoczesne narzędzia edukacyjne. Stanowią istotną pomoc dla nauczycieli, którzy chcą uatrakcyjnić lekcje z przedsiębiorczości i przedmiotów ekonomicznych.
Uczniowie w praktyczny sposób poznają tajniki prowadzenia firmy, podejmują decyzje, dokonują analiz. Są odpowiedzią na oczekiwania nauczycieli i uczniów. Polecam.

Katarzyna SMOLEŃ-RĘBISZNauczyciel

Zespół Szkól Nr 1 w Rzeszowie

Maciej CHRZANOWSKI

Symulacje biznesowe firmy REVAS to unikatowe na rynku edukacyjnym rozwiązanie pozwalające na wcielenie się w rolę raczkującego przedsiębiorcy. Polecam symulacje biznesowe firmy REVAS nauczycielom przedsiębiorczości w liceach i technikach, jak również nauczycielom akademicki, którzy prowadzą zajęcia z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, gier decyzyjnych czy po prostu szeroko pojętej przedsiębiorczości.

Maciej CHRZANOWSKINauczyciel akademicki

Politechnika Rzeszowska

Elżbieta LEŃ

Gry na pewno uatrakcyjniają zajęcia i ułatwiają zapamiętywanie wiedzy. Uczeń może w warunkach testowych przygotować się na prawdziwe zadania. W wirtualnej rzeczywistości może spotkać klientów, partnerów biznesowych, z którymi musi wejść w interakcję. Grający może sprawdzić, jaki efekt wywołają jego decyzje. Dzięki temu będzie potrafił w prawdziwym życiu przewidzieć pewne sytuacje i odpowiednio zareagować. To niewątpliwa korzyść tej metody kształcenia. Gorąco polecam!

Elżbieta LEŃNauczyciel

Zespół Szkól Ekonomicznych w Brzozowie

Grzegorz TUREK

„Czasem odłożenie pracy na później nie przynosi szkody. Lecz w wypadku baobabu jest to zawsze katastrofa” (Antoine de Saint-Exupéry). Symulacje biznesowe firmy REVAS pomagają zrozumieć uczniom, że prowadzenie własnego biznesu to nieustanne działanie: nie ma nieważnych decyzji lub posunięć, nie można zostawić czegoś na później, wszystko ma znaczenie. Dzięki możliwości rywalizacji pomiędzy uczestnikami, symulacja jest jeszcze bardziej ciekawa i wciągająca. Nauka przy wykorzystaniu tej gry to strzał w 10. Katastrofą byłoby nie korzystać z tak dobrze przygotowanych narzędzi.

Grzegorz TUREKWicedyrektor/Nauczyciel

Zespół Szkół Mechanicznych Nr 3 w Krakowie

Marta KACZMARCZYK

Chcesz pomóc młodzieży zrozumieć, jak funkcjonuje firma?
Chcesz wdrażać ciekawe nowoczesne,ciekawe metody pracy?
Chcesz zaktywizować uczniów do pozytywnego działania?
Szansą są branżowe,biznesowe gry symulacyjne pomyślane z głową i pełnym profesjonalizmem!
Spróbuj, to nie takie trudne!
Z pełną odpowiedzialnością polecam nauczycielom.

Marta KACZMARCZYKNauczyciel

I Liceum Ogólnokształcące w Łańcucie

© 2017 | Revas